söndag 24 januari 2010

Blueskväll på Clarion!
Här fylldes det snabbt på med follk, och stället blev fullknökat.

Hade en kanonkväll igår! Janne spelade med BlueStompers på Clarion hotell och det var en riktigt trevlig kväll. Vi var några stycken som var där och kollade.. vi drack lite öl o vin, åt god mat och lyssnade på bra musik.

Det var tre band som spelade, och BlueStopmers öppnade så Janne kunde också njuta av att dricka en öl och kolla på de andra banden.

Styling inför spelningen... det gäller att ha rätta looken! :)

Janne i sitt esse!

Kolla in spelningen här!!


Idag har jag inte gjort så mycket alls… bara njutit av att det är söndag. Men nu på kvällen har åkt på en sväng av magsjukan verkar det som, så det är MYCKET synd om mig nu!! Janne pysslar om mig och jag fryser och känner mig ynklig. Tur att jag har denne underbare karl!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar