torsdag 14 januari 2010

Kärt besök i helgen.

Oj oj - i helgen får vi kärt besök från Värmland. Detta innebär att jag måste städa. *skrattar*


Inte för att det är så illans känsligt så (vissa i sällskapet har ju garanterat besökt mig när jag haft det stökigare).... men vi har ju som bekant varit utan vatten i några dagar, och fy vad mycket disk och stök det blir. För att inte tala om alla julgrejer som nu har städats bort iom 20:e knut (för då SKA ju julen ut), och stöket vi gjorde när vi tinade isproppen OCH alla de grejer vi körde från lägenheten i "sista rundan"!


Men men... jag går här och plockar o grejar lite så ska nog det där lösa sig. Janne som är iväg och repar med ett av Bluesbanden har fått order att ta med hämtmat hem i kväll så då slipper vi laga mat och diska efter det. :)


Sa jag förresten att det var 50-talstema på 50-årskalaset vi var på i helgen? Roooooligt!

Jaha tänker ni då - har hon verkligen tid att sitta här och blogga när hon egentligen borde städa och plocka i ordning inför helgen? Nej - det har hon inte....... simma lugnt!! ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar