lördag 20 februari 2010

Grattis på mig! :)

Ja, vad kan man säga.. jag har sagt det förut och jag säger det igen! Jag har en de luxe -pojkvän! Idag fick jag frukost på sängen, bestående av kaffe och semla (som ni kanske vet så är ju SEMLOR nått av det godaste i hela världen enligt mig). Och så fick jag en present som jag verkligen önskat mig - en gorillapod till kameran!

Ute är det värsta snöovädret. Igår (när det hade snöat typ en tiondel av vad det gjort idag) så var det snödrivor på vägen som var högre än fronten på bilen. Idag känns ens tanken på att ge sig ut med bilen mest så där lite smålöjlig.



Jag antar att det beror på vädret, för idag hade vi till och med domherrar i trädgården. Det har jag inte sett tidigare här - och shit alltså. Jag har helt klart glömt bort hur i i helvete röda de är!!





Så.... vad hittar man då på en dag som denna. En födelsedag, insnöad tillsammans med sin pojkvän mitt ute på landet? Tja.. min plan är som följer... städa i ordning lite här hemma... dricka goda drinkar... elda... äta gott... och MYSA!!



Nybakt pestobröd med senapssill visade sig vara en höjdare!

Nu ska jag göra mig lite irish coffee, kura upp mig i soffan med Janne och läsa en bok!



2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!!
    Hoppas din dag blev toppenbra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Det var en supermysig dag.. insnöade som vi var så hade vi inte så mycket annat val än att mysa.

    SvaraRadera