söndag 21 februari 2010

Gårdagen blev precis så mysig som jag befarade att den skulle bli. ;-D

Det blåste som bara den, snöade som fan och av någon konstig anledning så kom INGA bilar förbifarande ute på vägen typ på hela dagen. Så det var bara att inse att det inte fans en chans att ta sig åt nått håll, utan det var bara att tända massa värmeljus och en brasa i öppna spisen och ha det gott.

Idag så bjuds det däremot på strålande solsken! Det är helt fantastiskt vackert ute… jag har varit ute en kort sväng och skottat lite och tagit ett par kort medan Janne lagade frukost. Och nu tänkte vi dra på oss ordentligt med kläder och ge oss ut och skotta resten. Underbart när det är så här fint väder!!

Här kommer lite bilder från i morse...






Jag avslutar med en bild på stjärnan Lennart!
Jag tror att det är en hämd: "Efter som att ni små fåglar vägrar att stanna kvar och bli uppätna av mig så skiter jag i er mat i stället..." - typ... :-S
(här har han alltså precis bajat nedanför fågelfröautomaten...)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar