måndag 8 mars 2010

Härliga måndag!

Lördagen var riktigt kul... bra musik, trevligt sällskap och god öl. Och som toppingen på tårtan - en underbar sambo som kom och hämtade mig.

På söndag var jag lite trött... mesta av dagen gick åt till att slappa och ta igen mig efter lördagens eskapader. Sen åkte vi in till stan och handlade en sågbock. :) Och sen åkte vi runt och tittade lite på omgivningen... och så avslutade vi kvällen med en pizza och kollade på "På spåret".

Idag var det strålande solsken när jag kom hem från jobbet. Känns så skönt att det börjar bli ljust på kvällen.
När jag kom hem fortsatte jag min nya (förhoppningsvis) vana och drog på mig joggingskorna och gav mig ut på en liten tur. Precis som jag misstänkte att det skulle göra så kändes det rätt så tungt idag.. men vad tusan, det får man väl försöka uthärda. Så nu kan jag med gott samvete ägna resten av kvällen åt att ta det lugnt, och vara nöjd med mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar