tisdag 9 mars 2010

Några bilder från lördan..

På dagen så tog vi Janne och jag in den sista veden. Underbart att vara ute i det strålande solskenet.... dricka en öl, jobba lite och ladda inför kvällens begivenheter.

Tänkte lägga upp ett par bilder från lördan - bara för att det är så skönt att det börjar bli lite vår i luften!! Sol, takdropp och lite tö!!
.
.



Riktigt varm o gott i solväggen!
.
.



Ännu ett kort med min übercoola mössa! Den ÄR skitbekväm!
.
.



Janne hade beredskap, och skulle desutom köra mig in till stan... så jag drack öl och Janne fick jobba! (Även om det kanske blir svårt att få er att tro på det så byttes vi faktiskt av med skottningen och även jobbet med veden - men man måste ju passa på att njuta när man har chansen!!)
.
.
.







Sen blev det som sagt var en sväng till stan och lite festligheter med mina urgulliga vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar