torsdag 4 mars 2010

Jag är så hurtig!

I dag har jag varit ute och joggat IGEN! Jag är så djäkla obeskrivligt nöjd över att det blev av! J Först att jag kom iväg i måndags, trots snöyran ute – det var stort för en soffpotatis som mig. Och så att jag kom iväg idag igen (trots att jag kom hem sent från jobbet) är faktiskt ännu mer anmärkningsvärt! Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att känna mig lite så där lagom självgod och nöjd med mig själv! J

I helgen ska jag ut på galej med några kompisar. Ska bli verkligen kul – hon som initierade det hela är en rivig böna som vet hur man festar, och jag tror att jag kanske kan lura med mig en eller ett par till likadana. Och var ska vi då undrar du förståss! Jo, på lördag blir det Rockabilly!! Det ska bli så djäkla KUL!! Det var ju hur länge sen som helst jag var iväg på nått sånt – och… ja… FAN VAD KUL!!! Hit ska vi.

Hurtbulle OCH Festis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar