fredag 5 mars 2010

Världens bästa fredag!

Skönt med fredag!
Känns så otroligt härligt att det är helg! Och inte nog med det – vi åkte hem en timma tidigare än vanligt också, och som grädde på moset så var det sol ute. Tänkt att det har blivit så ljust att solen skiner när man kommer hem från jobbet – det går verkligen mot vår!! Härligt!

Direkt jag kom hem så svidade jag om till träningskläder och stack ut på en joggingtur igen. Veckans sista.. jag är så nöjd att jag orkat hålla mig till planen i alla fall i en vecka! Funderar på att åka in till Fjugesta i morgon och kolla in ett gym där och vara med på ett pass med ”box”. Men jag har inte bestämt mig riktigt än… kanske det är bättre att ta sovmorgon och ha det gott i stället. Jag behöver sova, och jag vill inte gå ut för hårt heller… hmm… jag får nog suga lite på den…. Men hurra för mig i alla fall som varit så hurtig idag!

Nu tänkte jag ta med Janne in till Fjugesta och låna en film, köpa lite popcorn och så blir det att myspysa lite i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar