lördag 10 april 2010

Dags att slappa.

Nyss hemkommen från en trevlig middag på stan med en av mina allra goaste vänner. Först tog vi en sväng till Marieberg, och det var en synnerligen givande shoppingdag. Jag hittade ett par snygga jeans (vilket var planerat) och så råkade jag också hitta en skitfrän klänning (vilket INTE var planerat). Självklart köpte jag bägge två!

Maten vi fick var god och personalen kanontrevlig - men jag undrar jag... om det verkligen var lättöl jag fick. Jag känner mig faktiskt lite... ja, inte full... men så där avspänd och nöjd som man kan bli efter en eller ett par öl... och jag undrar om det verkligen var en laglig hemfärd jag hadde. Fast, nej - jag utgår ifrån att jag fick vad jag beställde och att kännslan är psykisk.

Nu ska jag slökolla på tv!!! Tjohooooo... vilken LYX!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar