söndag 11 april 2010

Ha ha,,,,

Jätteroligt.
Nu föstår jag varför jag kände mig påverkad igår - idag har jag vaknat med jättehuvudvärken Allan, så det är väl nån djäkla förkylning på G.

Typiskt att jag skulle få sån huvudvärk att jag knappt kan existera just idag när det är 22 grader varmt i solväggen. *surt*
Men men - jag får väl se det rån den ljusa sidan.. nu kan jag stoppa ner mig i en trädgårdsstol med en bok í solen hela dagen utan att ha dålitg samvete för allt jag "borde" göra i stället! ;-D

4 kommentarer:

  1. Välkommen i gänget!ar varit sjuk hela helgen-vinterkräksjukan- inget kul alls. Krya på dig. Gunnel

    SvaraRadera
  2. Aj aj aj.. det låter verkligen inget vidare! Själv har jag proppat mig full med värktabletter och kört en sväng med bmwn i det fina vädret - så nu känner jag mig piggare! :)

    SvaraRadera
  3. Att sitta i solen är ju alltid bra.
    En fin tomt verkar ni har köpt. Är nästan lite avundsjuk ;-)
    Krya på dig.

    SvaraRadera
  4. Tack. Idag mår jag fint. :)

    SvaraRadera