fredag 21 maj 2010

Men så bra det går nu då!

Ha ha.. jag har inge bra flyt just nu!
Igår på softbollträningen landade jag snett och tänjde ut ledbanden i foten till... bristningsgränsen? Inget skönt alls... och jag vete fan hur jag ska hinna bli bra tills nästa softbollmatch som är nästa helg. Så nu staplar jag omkring här hemma och är helt invaliiiid.. och Janne får springa runt och passa upp på mig!



FAIL!


Sen på förmiddan idag så bestämde vi att vi ska grilla i kväll när Janne kommer hem från repet... hmm... verkar sådär lovande...

Värsta grillvädret... eller... nja....

Men men, jag har i alla fall klippt gräsmattan, och det ÄR trots allt lite mysigt med sommarregn... det är varmt o gott ute, jag har dörrarna öppna och kan sitta här och smutta på lite vin, tycka synd om mig själv och lyssan på regnet. Rätt najs faktiskt.... och som lök på laxen så åskar det en hel del också - och jag ÄLSKAR ju åska!!

Simma lugnt gott folk!

1 kommentar:

  1. Jaha, det där har du gjort förut! Kommer du ihåg? Du såg ut precis likadan!

    SvaraRadera