tisdag 18 maj 2010

Skogen!

Tjoho! Idag upptäckte jag vilken himla mysig liten skogsknalle jag har brevid huset. *rodnar lite* Jag har inte tagit mig tid att ge mig in i skogen utan mest gått på vägen och lite i den delen av naturreservatet där de har betesmark.
Idag tänkte jag att jag skulle ge mig ut på en liten joggingtur efter jobbet så att jag kommer igång igen... och jag fick ett infall och skuttade in i skogen - och det var ljuvligt! Kvällssolen sken, det var varmt och hela marken var täckt med vitsippor och liljekonvalj (bara bladen än.. men oj oj oj vad det kommer att dofta underbart om några dagar!).
Jag är så glad att jag fick infallet att springa i skogen just idag, och jag var tvungen att gå tillbaka med kameran direkt när jag kom hem. Jag fick sällskap av Lennart och det blev några riktigt mysiga kort!


Jag har saknat skogen..



Lennart höll mig sällskap.



Underbar kvällssol.


Bagheera? Come on katten - det svänger ju!




Katt i stubbe...


Nu ska vi starta upp grillen och grilla lite räkor, hemmagjord korv och kyklingvingar... och till det dricker jag så klart lite rödvin (enligt aftonbladet så är det faktiskt till och med nyttigare än motion med rödvin, för blodvärden och sånt... så det är helt och hållet av hällsoskäl..).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar