måndag 26 juli 2010

En helg i Värmland!

I helgen har jag varit hemma i Värmland och hunnit med att träffa massor med gôtt fôlk! Dels en hel del släkt så klart, och på fredag var det Åmotsparken - och jag och Helen och Ulrika (värsta partytrion från förr) bestämde oss för att gå, och vi fick förstärkning av Martin (som jag inte sett på flera år ta mig fan) och Mats (som jag inte sett på ännu fler år!).

Vad himla skumt det är... precis först så kändes det lite konstigt att träffas (det var ju "ett tag" sen), men efter typ 1,5 minuter så var allt "som vanligt". =)
Jag hade en toppenkväll - underbart sällskap på förfesten, vi kom till parken lagom sent (si så där knappt ett par timmar innan det stängde) och där var mycket känt folk (så klart).. och ja.. det var kul!
.
.


Efter parken så var det mycket surr om att hitta en efterfest.. men vi slutade utanför konsum. Men med trevligt sällskap så... va fan! =)

Och så var det ju det årliga damridlägret i Hallebol också.. jättekul. Roligt att se alla och se att det gått framåt sen jag såg dom sist.
God mat, kul sällskap, gott vin och framför allt att man som "ridfröken" får chansen att köra med alla ridtanterna - jag menar, kan det bli annat än trevligt?


Fina hästar var det så klart gott om i helgen!

Och OJ OJ OJ vad mysigt det var att få komma hem till mina två älsklingar igen!! Borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar