söndag 1 augusti 2010

Blandade skurar..

Regn och ibland lite uppehåll... jag skulle kunna tänka mig att ha ett par veckor med gassande solsken och tryckande värme nu igen! =)

Veckan som gått och helgen har varit ganska lugn, jag går här hemma och pysslar lite... tänkte försöka måla golvet i badrummet i veckan som kommer så just nu är det prio på att tvätta och plocka iordning där. =)

Igår var jag på inflyttningsfest hos en kompis och hade en trevlig kväll. Som vanligt så var det ju trevligast på festen och tråkigare på krogen. Jag vet inte ens varför man överhuvud taget ska envisas med att gå ut. :)

Fast lite drama har vi haft här hemma... igår så hittade vi den här lilla krabaten vid trappen till köksingången. Och den blev nog lite rädd, för den försökte klämma sig in under trappen genom en jätteliten springa.. och om den skulle ha lyckats med det så är jag rädd för att den skulle ha blivit kvar där under och inte kommit ut. Så undertecknad fick initiera en stor räddningsinsats. (Dvs. jag satte på mig ett par handskar och lyfte bort den.)



Planen för resten av dagen är väl inte så hemskt upphetsande. Janne är iväg och repar med ett av bluesbanden.. och jag ska... städa lite... eller så kanske jag spelar lite spel på datorn i stället? Hmm.. eller så kanske jag hinner med båda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar