torsdag 16 september 2010

Oj oj oj.. vad jag tycker om min (ja ja - vår) bil!

Fint väder idag.. dvs cab-väder när jag åkte hem från jobbet. Bilen ligger som en rem på vägen och det är SÅ djäkla kul att köra den!! Tjohoooooo!

Vad har hänt annars idag då.. tja.. typ inget. =) Jag har varit på jobbet så klart, och sen åkte jag inte till Fjugesta och tränade. Körde ett bodypump-pass till.. och.. hmm... undrar hur det här ska gå. Jag har sån träningsvärk från passet i förrgår att jag håller på att gå åt.. hoppas att det inte blir värre! =) Men va fan - det kostar att ligga på topp.
I morgon har min söta, söta älskling bokat sporthallen på jobbet så att vi kan spela lite mjuktennis och träna lite lite softboll!

Sen får det bli lite vila... funderar på att åka och kolla på softbollfinalerna i Skövde på dagen på lördag. På kvällen så är vi bjudna till en granne på en "grannfest" - ska bli riktigt spännande att träffa grannarna.

Och NU ska jag gå och göra lite mat tills Janne kommer hem från repet! Mmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar