tisdag 14 september 2010

Oj oj oj…

Muahahaha… jag tror ta mig fan att jag håller på att bli lam… eller nått… idag har jag startat mitt nya liv (igen) och gått och blivit medlem i JoinUs inne i Fjugesta. De verkar ha ett rätt bra gym, och även en del kul ledarledda aktiviteter så som bodypump, box och så… I dag passade jag på att inviga mitt nya medlemskap med en bodypump-pass, och jösses vad jobbigt det var!! Jag är till och med mer ur form än vad jag var rädd för… men nu djäklar ska här sportas!! =)

I helgen var det riktigt kul.. vi var ju som jag redan skrivit på "live at heart" inne i Örebro.. och det var ett kanonarrangemang! Riktigt kul. Enda tråkiga var att det var lite väl lite folk.. den här stan (Örebro alltså) är helt sanslös.. gud vad folk är tråkiga och torra!
Men VI hade djäklig kul i alla fall… fast det var inte så kul på söndan sen. Då var jag svag…

Janne och jag sov på hotell och hade det mysigt på lördag/söndag… riktigt bra hotellfrukost må jag säga.. och sen hem lagom till F1:en och en pizza från Verona i Fjugesta. En helt vanlig söndag.. dagen efter. =)

På jobbet rullar det på, tror jag. Jag trivs bra, och hoppas verkligen att de är nöjda med mig också!! Men det lär jag väl få veta tids nog! Just nu tänker jag bara njuta av alla roliga nya uppdrag och uppgifter, och den korta resvägen!

Nu ska jag gå ner och plocka i ordning lite inför i morgon, och fixa lite mat tills Janne kommer hem från rep med BlueStompers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar