lördag 6 november 2010

Känner mig som kung över hela världen idag!

Jag har haft som en målsättning att jag ska klara av att jogga hela vägen runt "korta Gipperstarundan" som är 4km.
Tidigare så har jag typ aldrig varit ens i närheten av att klara av det... jag har joggat lite, gått lite, joggat lite o gått lite... och det har lixom inte ens kännts på samma planet att jag skulle orka hela vägen runt.
Men idag så tänkte jag att jag skulle ge mig ut på en liten liten joggingtur... typ till Botåsen och tillbaka (2km), bara för att jag satt upp som mål att köra minst tre träningar i veckan (och jag har bara varit iväg på två under tidigare under veckan).
Sagt och gjort, jag slängde på mig joggingkläder och gav mig ut... Bruce i örlurarna, strålande solsken och runt nollan i temperatur... mysigt ju.. och när jag väl var framme och skulle vända så kändes det så bra att jag fortsatte ne liten bit till.. och sen så tänkte jag att va fan, jag kommer ju att orka hela vägen runt... och det gjorde jag!
Fan vad nöjd jag är!!!

2 kommentarer:

  1. Wow!!!! Vilken härlig känsla det är, när man lyckas nå sitt mål. Bra gjort ♥

    SvaraRadera
  2. Tack.Ja, vist är det en cool känsla!! :-D

    SvaraRadera