tisdag 9 november 2010

Oups.. idag kom vintern.

Jaha.. vem hade kunnat tro det. Idag blev det värsta vintern... lite mysigt och lite olägligt. Som vanligt.

För min del så innebar det att jag sket i att åka till softbollträningen idag, efter som att vägarna är fulla av folk som kör i 50 km/h och det faktiskt var ganska svårfarmkomligt så fick det vara idag.
I stället har vi satt upp innerfönster, druckit glögg och sett på highlights från MotoGP-testerna inför nästa år. Och så körde jag 40 min på motionscykeln som kompensation.
Jag tycker trots allt att det är mest mysigt...





I helgen som gick var familjen här, och det var hur trevligt som helst att se hela gänget. Jag inser ju att vi måste få i ordning på vår lillstuga a.s.a.p.
Det är verkligen kul att ha massa trevliga gäster.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar