torsdag 9 december 2010

Allt o inget...

Oj oj… sitter och tar igen mig efter lunchen. Det blev ”left overs” från kinamaten vi köpte i går kväll.. nog för två dagars matlåda. Inte fel alls… =)


Veckan som gått har varit ganska lugn… inget speciellt som hänt, men en rätt skön vecka.

Förra veckan så fick jag rejält ont i ena foten, antagligen en liten liten överansträngning. Så det blev vila från träningen, och till det så var jag helt totalt oinspirerad vad gäller kosthållningen också, så jag har haft en riktigt svullovecka.

Men – peppar peppar – trots detta så visade vågen på fortsatt viktminskning (om än inte speciellt mycket) och jag känner mig väldigt tacksam för det.
Den här veckan är det nya tag som gäller… och jag tränade tisdag och onsdag. Kände mig inte riktigt 100% utan det verkar som om att det ligger nån liten förkylning eller nått och lurar. Men men, jag får väl göra mitt bästa, och vara nöjd med det.
Idag får det bli en vilodag. I stället drar jag till Marieberg och handlar julklappar med ett par kompisar.

I kväll ska jag beställa mig ett nytt softbollslagträ… efter mycket surfande på nätet så har jag äntligen lyckats bestämma mig för vad jag vill ha. Är som en unge på julafton, och vill att det ska vara här IGÅR! =)

Nej.. nu är det slut på lunchen så nu får jag sätta igång och jobba lite. =) Simma lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar