tisdag 21 december 2010

Hå hå...

Lite neråt på vågen den här veckan också. Känns bra men rätt otippat! Fat å andra sidan så har jag ju inte varit ute och festat i helgen (även om det blev julbord), och jag har kört två stycken rätt hårda träningar i veckan... kanske det gör sitt till.

Men hur som helst - 0.6 kg den här veckan, och totalt -6.3 kg.
Det börjar nästan kännas som om att jag vågar tro på det här... hoppas hoppas att jag orkar hålla i.

Nu under jul så blir det väl lite slappare.. men så måste det vara. Jul är jul, och jag kommer inte att njuta så av julen om jag ska gå runt och tänka på vad jag äter hela tiden. Får försöka att hålle ett lite lägre intag över lag bara... så får det ge sig själv till slut. =)

Kommer att ta det ganska lugnt den här veckan, och så tänkte jag dra igång med träningen nästa vecka igen.

I år kommer vi att fira jul här hos oss... Jannes familj kommer hit och det ska bli så himla mysigt att vara här. =) Vi har tjuvstartat med granen, och det luktar så fruktandsvärt GOTT här nu!!

Bara en dag kvar tills julledigt också.. fruktansvärt härligt. En vecka ledigt... kan behövas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar