lördag 18 december 2010

Igår var vi på julbord med jobbet. En ganska lugn och trevlig tillställning med supergod mat. Var hemma ganska tidigt (för en gångs skull).
Igår var även dagen då jag skrev på anställningsavtalet på mitt nya jobb, och gjorde sista dagen för manpower. På måndag morgon så är jag en mekverkenanställd när jag kommer till jobbet. Trevligt.

Idag har vi haft en fullspäckad dag. Först åkte vi och hämtade volvon (som en bilmek lite längre bort efter vägen bytt bakaxel på), sen åkte vi in till Fjugesta och åt frukost på konditori bondbönan. Efter det bar det av till tant grön i Vintrosa där vi handlade massor av fina julblommor. Sen åkte vi in till stan och tränade lite på eon, vi körde mjuktennis och softboll. Vi han även med att köpa oss en julgran.
Och efter som att Janne har beredskap så bar det sen iväg till Nora för lite jobb (för Janne, jag satt i bilen och läste tidningar).
Vi har även varit ute i skogen och snott lite granris, och så allra sist innan vi åkte hem så hoppade vi in på affären och köpte lite ingredienser till julgodis.
Full rulle hela dagen... gissa om det var skönt att krup upp i soffan och kolla en film!

Och nu är det dags att hoppa i säng. Jag har en ny bok av Harlan Coben som jag ska läsa... så himla najs, den där färväntningen precis innan man börjar läsa en bok man tror är bra.

Simma lugnt och god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar