söndag 16 januari 2011

Så var det söndag igen då...

Helgen har varit riktigt bra.

I går hade vi sovmorgon och sen åt vi en härlig mysfrukost. Jag hann med en liten joggingtur innan det var dags att åka in till stan och träffa Gunilla. Skönt att jag kom iväg på det... trots att det är ganska halkigt ute, och jag har lite känningar i hälen och hälsenan på vänsersidan så... ja... jag kom iväg i alla fall. Najs! :)
Gunilla och jag tog en liten tur på stan, sen gick vi på Bishop och drack lite öl och whisky och ptatade en massa skit. Sen kom Janne och hämtade mig vid halv åtta, och så for vi hem och hade det mysigt.


I dag har det varit en lika bra dag... sovmorgon, mysfrukost... pysla lite här hemma och så lite god mat som avslutning på dagen. Och nu morden i Midsommer.... mmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar