torsdag 20 januari 2011

Idag var det fullbokat på bodypump-passet jag tänkt vara med på, så jag åkte hem tidigare från jobbet och tog en joggingtur i stället.
Åkte hem så att det fortfarande var sol ute när jag kom hem... gud vad skönt. Jag börjar få seriösa vårkänslor!

När jag vägde mig i tisdags så hade det krupit ner lite till på vågen. Bara 3.2kg kvar till första målvikten (dvs -10kg).
Ska verkligen försöka hålla mig till min "tillåtna" ranson med mat den här veckan... det börjar ju som sagt var att bli lite ont om tid om jag ska hinna gå ner 10kg innan SIM. Det är ju trots allt bara 5 veckor kvar, och då duger det ju inte att hålla på och gå ner 0,2 kg i veckan heller. Bra att Janne har beredskap den här veckan, då blir det inte så mycket mys med vin. :)

Ja ja, nog tjatat om det... annars då, vad händer? Tja, inte speciellt mycket faktiskt. Känner att vi måste dra igång och börja rodda i att försöka få tag på hantverkare och grejer tills i sommar då massor med grejer ska hända här hemma. Gararge, markvärme mm.
Sanslöst vad fort tiden går... och rätt som det är så är det maj och alla hantverkare är fullbokade tills i september. :)

Nej, nu ska jag gå ner och ta mig ett mellanmål, sen ska jag smyga ner i soffan och spela x-box och vänta på att Janne ska komma hem. Då blir det fisk med pressad potatis och HANDBOLL!

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar