måndag 25 juli 2011

Fortfarande hurtig. :)

Även idag lyckades jag skutta iväg på en liten joggingtur innan frukost - 7:e dagen i rad nu. Ska försöka fortsätta på samma linje även efter jag börjat jobba. Kan vara värt att komma lite senare till jobbet på morgonen.

Väl ute på joggingturen så träffade jag grannarna som höll på och bytte tak på en liten suga efter vägen, och jag passade på att få lov att fälla några träd som står på en av grannarnas mark men som är väldig nära vår tomt. Som de supergoa grannar jag har så var det inga problem.

På dagen så for jag in till stan för att kolla på SOFTBOLL på tv.. de sände från världscupen. USA - Storbritannien... riktigt kul. Vi bunkrade upp med sushi och kollade på matchen.
Sen for vi ner till planen och fixade lite - körde på ett par skottkärror med rödfyr på baserna och bytte nät i screenen (som man står bakom och slänger in bolla att slå på när vi kör slagträning).
Sen passade vi så klart på att träna lite också.. kastade lite och slog. Kändes bra.

Sen bar det av hem till älsklingen... tacos och film fick avsluta dagen... himla najs!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar