lördag 2 juli 2011

Heldag.

Full fart hela dagen igår. Eller ja.... Janne åkte in till jobbet på morgonen och jag hade skitlång sovmorgon och låg o sov ända till klockan tolv. Men efter det så...

Jag gick upp och gick ut i vebon och röjde upp lite där inne, bland all bråte vi lagt in där i väntan på att vi ska orka plocka ordning på det. :)
Efter att jag städat upp där så satte jag igång att köra in veden som vår snälla granne var här och klöv åt oss tidigare i sommar... fick nog in hälften ungefär. Känns bra.
Medan jag höll på kom Janne hem från jobbet, och så fixade han mat till oss... sen kom min svåger Ola och Ulrika och fikade lite.
Och sen var det bara att köra lite ved till.

Efter vedkörningen så for vi in till stan och käkade på Brasserie rendez-vous tillsammans med Dagge och Susann. God mat, gott vin och trevligt sällskap.. kan det blir bättre?
Sen fortsatte vi till Bishop Arms och drack lite öl innan det var dags att åka och lägga oss och sova hemma hos Åsa som så vänligt lånat ur sin lägenhet till oss efter som att hon var borta över natten.


På väg in till stan... :)

Trevlig restaurang.

Open art är tillbaka i stan!

Janne beställer öl på Bishops

Nu är vi hemma på Botåsen igen.. och nu är det dags för lite käk och MotoGP-kval innan det blir dags att köra mera ved!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar