söndag 24 juli 2011

Hurtigt väre.

Idag så har jag varit ute och joggat sex dagar i rad. *stolt*
Iof så har jag varit mer eller mindre tvungen då joggingen har gjort att mitt ryggont har hållits i schack, men men - inget ont som inte har nått gott med sig tydligen. :)

I natt så har jag i alla fall kunnat sova hela natten i sängen utan att behöva vakna av att jag har ont i ryggen och vara tvungen att lägga mig på golvet och sova, och när jag gick upp så kände jag just inget alls av ryggen. Skönt!
Men nu är jag ju i alla fall inne i en trevlig trend då jag har stuckit ut o joggat på morgonen några dagar i rad och ryggen har blivit bättre och bättre - så varför chansa och låta bli?
Idag lyckades jag kapa tiden ganska bra också - det känns bra.

Igår tog vi ner en massa träd där vi ska bygga garage... och vi får fortsätta med det idag är jag rädd för. Tror att de kan dyka upp när som helst nu och börja med grunden. Tjohoo!

Nej - nu ska jag hoppa in i duschen medan Janne fixar frukost åt mig!! 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Duktigt av dig att springa så mycket! Men jag tänkte höra med dig om du kanske skulle vara intresserad av att skriva om ert garagebygge på ett byggforum jag jobbar på. Jag kan erbjuda en liten morot.

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera