onsdag 17 augusti 2011

Italien!

Jaha... da har man klarat av nagra dagar i Italien da.

Har ar svinvarmt!
Mitt intryck av allt ar att har ar rorigt, lortigt och oorganiserat. Typ....
Vi bor iof pa ett fint hotell... jattefina rum och sa.. men ja.. jag vet inte... personalen kanns lite sura, och service i restaurangen sa dar osv....
Men men... nog med gnall nu. Jag har det trevligt, vi har pol pa hotellet och solen skiner. :)

Vi har spelat fyra matcher, och det kanns som om att tjejerna borjar bli lite trotta. Forsta matchen spelade vi jattebra och vann. Sen hade vi tva ok matcher som vi forlorade... men i dag sa tycker jag inte att vi var pa topp riktigt. Flera errors... kanndes som om att tjejerna blev lite for angelagna om att gora branningarna och det blev lite stressast mellanat. 
Sjalv har jag suttit pa banken och hejat pa... inte sa dar optimalt kul, men inte helt ovantat. I alla fall mycket roligare an hemma eftersom att det ar ritkgit spannande matcher att heja pa. :)

Ja ja... allt som allt sa har det varit en bra vecka sa har langt. Jag har det kul, och trivs som fisken i vattnet... ska bli riktigt roligt att aka till Milano igen om nagra veckor.
Och hur kul det an ar att vara borta sa ska det i alla fall bli hemskt sont att komma hem till missen och alsklingen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar