måndag 8 augusti 2011

Jobb o jobb...

På söndag bär det av till Italien för att spela Europacup i Softboll. Det ska bli riktigt riktigt kul, och jag är hur förväntansfull som helst.
Och för att kunna åka till Italien så krävs det att man har ett giltigt pass... och det har inte jag.. kom jag på igår. Så idag var jag in till stan och fixade ansökan om pass.. hoppas det kommer innan fredag.

Sen så har vi huggit ner resten av träden som behövde tas ner för garagebygget. Så idag har vi sågat träd och kört ris så att det står härliga till. Och det är så otroligt härligt att känna att jag kan jobba utan att ryggen säger ifrån!
Helt sanslöst.. här har jag gått på starka antiinflammatoriska tabletter och  kämpat och gjort några mina djävla pilatesövningar i flera månader och det har inte hjälp ett dugg. Sen går jag till kiropraktorn och nu funkar allt bra...  inte för att man ska ropa hej i förtid... men det känns i alla fall djävligt lovande.

I helgen har Janne spelat med BlueStompers på krukmakeriet.. och det var kul som vanligt. Och på lördag var vi på släktträff med Jannes mamma och pappa och en massa trevliga släktingar. God mat och himla trevligt.

Nu.... nu blir det en whisky, lite choklad och Navy CIS......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar