torsdag 20 oktober 2011

Idag kommer Janne hem efter en övernattning borta med jobbet - himla mysigt att ha honom hemma igen. (Och JA - jag vet att han inte varit borta länge och att jag tôlar - man fan vad mysigt att ha honom hemma igen).

Efter jobbet idag så stack jag in till Fjugesta och hämtade min pulsklocka som jag glömt på gymmet, och så slank jag in på bolaget och köpte en vit vinare.
När jag kom hem sprang jag ut på en liten joggingtur... 4 km i svinlugnt tempo för att mota träningsvärken från igår som börjar bli grym.
Inte vet jag om det hjälpte nått värre mot träningsvärken, men det var i alla fall skönt att känna att det inte kändes ett dugg jobbigt att jogga.
Nu höll jag ju ett jättelugnt tempo, men om jag jämför mot när jag började ge mig ut och jogga här för ett par år sedan så höll jag ju på att dö av att jogga till botåsen och tillbaka. Det HAR faktiskt blivit en skillnad!

Så... nu är det dags att försöka motivera mig till att ta i tu med disken och så... INTE kul. Men det blir som lättare att laga mat då! :) Det blir nån form av kyckling har jag bestämt i alla fall... mer planerat är så är det inte än.

......

....nej, jag har inte gått ner och börjat diska än.... fan vad det tar emot.... men men... snart så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar