torsdag 13 oktober 2011

Världens bästa torsdag?

Ja – ni hör ju själva. Det här låter ju nästan för bra för att vara sant… men va fan! Det är stålande fint väder ute, solen skiner och det är en fantastisk höstdag!
Jag började dagen med att ge mig ut och jogga ett par km innan jag åkte till jobbet, så nu känner jag mig svinnöjd med mig själv.

Efter jobbet ska Åsa o jag plocka lite svamp (efter att Åsa ringt till länsstyrelsen(?) och kollat upp vem som är jaktledare på marken och sen ringt upp honom och kollat ifall att de jagar för fullt idag eller om det är ok att plocka svamp). (Ja.. vem annars i hela världen än Åsa skulle??)

Och i kväll har jag några fina grytbitar som bara ligger och väntar på att få bli en god och msutig köttgryta med syltlök och annat gott!!

Ja – jag tror att idag blir en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar