tisdag 15 november 2011

En bra dag...

...så kan man sammanfatta den här dagen tror jag bestämt.

På förmiddagen i dag har jag skrivit på papper för mitt nya jobb. Jag blir konsultjävel igen efter nyår - kanonkul!!!!
Jag börjar jobba på Epsilon i Januari, och det känns jättekul. Dels känner jag ju några av de som jobbar där sen förrut och dels så tycker jag att det ska bli roligt att jobba som konsult, och att den här vändan kanske få testa lite fler uppdragsgivare än vad det blev förra gången (typ 7 år eller nått på Volvo när jag jobbade på ProTang).

På mitt nuvarande jobb på Mekverken så rullar projektet på bra och det verkar nästan som om att vi kommer att kunna leverera före jul.
Nackdelen är ju att efter som att allt rullar på bra så har jag typ inget att göra.... ser med skräck framför mig fyra veckor utan nått vettigt att göra.

Men.. det löser sig väll. Nått ska man väll kunna hitta på hoppas jag. :)

2 kommentarer:

  1. Hej, Grattis till ditt nya jobb!
    Angående de fyra veckorna, du ska se, tiden går fort.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen till Epsilon! Jag jobbar med sociala medier på Epsilon och hittade din blogg för att du nämnde företagsnamnet. Om du skulle vara intresserad av att blogga om hur det är att jobba som konsult så småningom är du välkommen att kontakta mig. Trevlig helg!
    /Helena Berg, Projektledare nätverksrelationer Epsilon

    SvaraRadera