söndag 27 november 2011

Slut på helg....

En riktigt bra helg har det varit... på fredag slutade jag jobbet vid lunch, och sen pysslade jag lite hemma innan Janne körde in mig till stan. En av mina gamla kollegor från ProTang och Volvo flyttar hem till Karlstad från Örebro, så några av oss som jobbat tillsammans med honom tog med honom ut och käkade mat.




Av någon anledning så brukar vi hamna på The Lounge när vi är ute med gamla volvogänget, och den här gången tänkte vi att vi skulle slå till med nått annat så vi hade bokat bord på Lilla Örebro. Men efter som att vi var fler som kom än vad vi hade bokat bord för så fick vi ge oss ut på bordletarstråt, och till slut så hamnade vi i alla fall på The Lounge... och käkade lyxmixtallriken.... som vanligt.
Men hur som haver - det var vansinnigt roligt att träffa alla och prata massa skit, och det blev rätt sent.

Sen på lördag så körde vi lite städ och adventspynt på förmiddagen... hur mysigt som helst med lite julstämning.

Sen for Janne och jag in till stan där han gick till Clarion på Blueskväll och jag tog med Åsa och for till Susann som ställde till med tjejkväll. Susann bjöd på skitgod mat och vi käkade och drack massa vin och hade supertrevligt. Det var några tjejer där jag inte träffat tidigare, och de var jättetrevliga...
När de stängde på Clarion så kom Janne också till oss och det han bli riktigt sent innan vi for hem. En supertrevlig kväll helt enkelt.



Och idag så tar vi det ganska lugnt.....  så djäkla skönt att vara hemma. Dricka lite glögg.. kolla på F1.... slappa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar