fredag 25 november 2011

Snart FREEEDAG!!!

Jaha - och så var den här veckan snart slut också.
Helt sjukt hur fort tiden går... för snart två veckor sedan satt jag och funderade hur jag skulle stå ut med att flyta runt på jobbet och idla i fyra veckor till. Och nu har två av dom redan gått....

"Sista projektet" på jobbet tuffar på framåt, och idag har vi haft några killar från "kunden" uppe och provkört roboten. Nästa vecka räknar vi med att ha fått ihop allt, och att nästan all programmering av robot och bansystem och så ska vara klar - och vecka 49, min sista vecka så ska den sista finjusteringen av robotprogrammeringen ske och så i slutet av veckan kommer kunden upp och gör ett acceptanstest - OM allt går enligt plan. Och om inte.... tja... vad kan jag göra åt det!! ;-D
Skämt åsido - men jag hoppas verkligen att vi hinner klart, och att allt funkar som det är tänkt. Rätt spännande.

Efter jobbet idag så stack jag in till stan för att träna ett crossfit-pass med Mia och Åsa. Det är Mia som är värsta träningsfreaken som lurat med oss, och det var faktiskt riktigt kul. Mia var en riktigt bra "träningspartner" - del för att hon är rätt fitt så att hon kunde avlast mig som inte är det *lol*, och dels för att hon är en sån djälva tävlingsskalle att jag vågade fan inte slacka. *asg*

Så.... nu är jag rätt mör i benen... men det är ju så det ska vara!! Tror bestämt att jag ska försöka komma iväg igen!

Nu börjar det att dra ihop sig till sängdags - och i morgon ska jag nog jobba halvdag så att jag hinner hem och städa lite inför första advent som ingen djävel påmint mig om att det är till helgen!!! ;-D

Så... simma lugnt och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar