tisdag 17 januari 2012

Så var det tisdag...

Jaha, och så var det tisdag igen.
Helgen gick så fort att jag knappt märkte den... Och nu är vi med stormsteg på väg mot nästa helg igen.
Till lördan ska Åsa och jag åka en tur till Stockholm, på seriekonferens för softbollen. Och på kvällen tänkte vi träffa Linn och käka o prata skit. Ska bli jättekul!

Vad gäller vår nya städrutin som vi införde förra veckan så kan jag bara säga att än så länge funkar det kanonbra. Nu har vi gått igenom alla rum ett varv och börjat komma in på vecka nummer två, och helt plötsligt börjar det bli väldigt lättrott och det går fort att fixa dagens städrutin. Så Ja, så här långt har det funkar bra i alla fall... Vi får se hur det går framöver.

Igår kom jag faktiskt iväg och tränade crossfit med Mia. Det var jobbigt, och kul - som vanligt.
På styrkedelen jobbade vi mycket med squats, och det är så djäkla svårt. Jag tycker att det är snudd på omöjligt att hålla balansen. :)
Men men, det är väl bara att träna på det....
I dag blir det softbollträning, och Åsa har lagt upp träningen på Internet, och det verkar bil en kul träning. Ser fram emot det!
Och på torsdag har jag anmält mig till ett kettlebell-pass på crossfiten.
Så.. i morgon blir det att softa! :)
Jag funderar på att kanske sticka ut och jogga på lunchen nån dag i veckan också.... Vi får se...

Nej, nu börjar min lunchrast ta slut, så nu är det bäst jag sätter igång o jobbar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar