onsdag 25 januari 2012

Tjohooo!

Idag firar vi att jag har fått mitt konsultuppdrag hos GKN driveline i Köping förlängt!

Cava, och sen Biff Rydberg.

Förutom att njuta av att de går bra på jobbet, och att jag har varit duktig och tränat bra de senaste veckorna så är jag också väldigt glad för att Magnus från Karlskoga är här just nu och kollar på värmepumpen som ska kopplas in. Planen var ju att vi skulle vara klara innan vintern - ha ha ha... det här med hantverkare och tider..... och sen läger man till Janne och mig och tider så... ja.. ni fattar.
Men nu har i alla fall Janne pratat med samma kille som grävde för markvärmen - och det intrycket jag har av honom är genuint bra. Så nu tror jag nog att vi ska få lite fart på det hela igen.

I morgon blir det ett crossfit-pass igen - jag ser fram emot det. Sen så ska jag bara försöka planera in ett träningspass till i veckan. Funderar på att boka in mig på body pump i Fjugesta på lördag... mmm... vi får se.... men nått ska det väl bli i alla fall. :)

Ja ja.. nu ska jag dricka mer cava och lyssna på Ulf Lundell!! Simma lugnt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar