söndag 26 februari 2012

Ännu en fin helg till handlingarna!

På lördag var Åsa och jag i Skövde och tränade. När jag kom hem så gick Janne och jag ner och satte oss i solen och grillade en korv och drack lite öl i det underbara vädret. Varmt och skönt som om att det vore vår!!




Sen på kvällen lagade Janne och jag lite god mat för att fira hans födelsedag.

Det blev havskräftor och pilgrimsmusslor i dragonsmör, med en Chablis. och efter det så gjorde vi dubbelpanerad kalvschnitzel med stekta rotfrukter och en Bourgogne. (Från vinlådan Janne fick för några år sedan.)




På söndag hade vi frukostpremiär i solen ute på balkongen! Helt underbart!




Sen for Åsa och jag till Skövde och tränade igen, så här inför SIM. Och på kvällen for Janne och jag in till hans föräldrar och firade oss för att vi fyllt år. God mat, tårta och fotoböcker, presentkort på Ovolin. En mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar