söndag 5 februari 2012

Helgen som gått och veckan som kommer...

Helgen som gått har varit bra. Vi har tagit det ganska lugnt och haft det skönt...
Igår for Åsa, Sara och jag till Skövde för att träna softboll... lite snopet att det bara dök upp två tjejer till på träningen. Kul att träna så klart - men hade jag vetet att det bara skulle komma två till så hade jag nog helre stannat kvar här hemma i Örebro och kört nån träning här i stället. Men men.. sånt är livet. :)

Efter träningen for vi och grattade Ola som fyllt år. Vi fick god tårta och hade det allmänt trevligt. Spånade lite om en ev Italienresa i sommar. (F1 så klart)

På kvällen for vi hem och lagade lammracks med svamp och pesto/pinje/balsamvinäger-sås. Gott!!

Och idag har vi tagit det lugn o pysslat här hemma... eldat, städat, lagat mat, kollat på tv och annat sånt lagom jobbigt. :)
Nu blir det Walander, och sen är det dags att sova...

I morgon ska jag försöka hitta nån kul träning att boka in mig på. Tidiga passet på crossfiten var fullbokat... ska kolla om det finns nått kul på joinus. Annars får jag väl hitta på nått annat. Jag kan väl alltid träna själv på Joinus om inte annat...
Tisdag blir det softbollträning som vanligt... och så får jag försöka boka in nått på torsdag på crossfiten också så blir det nog bra.

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar