tisdag 21 augusti 2012

Match nr två avklarad...

Då har vi spelat andra matchen då.

Jag började på 3b, och jag gjorde ett RIKTIGT pissigt jobb. ALLT gick åt helvete.... jag missade nån bunt, kastade en åt helvete så att hon som buntade kunde springa runt och ta poäng, när jag sprang till 3b för att en tjej stal så kastade Jönsson från catcher när jag hade ryggen till så hon kunde springa hem på den också och så fegade jag ur och när de buntade med löpare på 3b och frös henne men kastade inte..... fy fan i helvete vad nere jag känner mig nu.

Men ett litet ljus i mörkret är att slagningen funkade ok i alla fall. Två hits av tre möjliga, och den tredje slog jag rakt på pitchern som tog en lyra på den. Lite synd. Men skänt att det funkade i alla fall...

Nu ska jag äta lunch och sen deppa ihop och sura. Sen är det dags för nästa match senare i eftermiddag. Då ska jag vara världens bästa bänkvärmare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar