lördag 8 december 2012

Fina vinterdagar!

Sånna här dagar kan jag helt enkelt inte förstå dom som inte tycker om vintern!

Vi vaknade i morse till en helt underbar vintervärld! Solen sken, det var kallt ute med massor av härlig snö! Kan det bli bättre liksom?




På dagen for vi till Hults säteri där Jannes föräldrar bjöd oss på julbord!
De har ett riktigt trevligt julbord, jag tror att det är tredje eller kanske fjärde gången vi är där. Det är trevlig stämning, god och fräsch mat, lugnt och trevligt.... ja... toppen helt enkelt!
Ett riktigt toppenbra juldbordsätande med min underbara bonusfamilj!!





På kvällen var det meningen att jag skulle gå på Eagles julfest, men jag var tvungen att ställa in det för jag orkade helt enkelt inte. Lite trist, men jag tror säkert att de hade kul utan mig också.. :)

I stället ägnades kvällen åt att kolla på handboll och spela tv-spel... lagom ansträngande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar