onsdag 5 december 2012

Långt till Frövi idag...

Idag var det riktigt ruskväder ute.... det var ett rejält snöoväder, och en helsikes massa olyckor överallt.
På väg hem från jobbet fick jag skjutsa hem en kollega som bor i Frövi (han har gjort en operation för att fästa hornhinnan som lossnat, och får då inte köra bil på ett tag - så vi turas om att hämta och köra hem honom).
Det var inte direkt nån kul väg att åka i det vädret - men å andra sidan så var det nån som kört av på motorvägen, så där verkar det som om att det var stopp... så omvägen över Frövi var nog inte så dum ändå. :)


Och så har jag köpt mig skor också!! Vinterskor till mig - det har jag funderat på i flera år nu, och äntligen gjort slag i saken! Ett par HH... varma o goa o höga!
Och så ett par joggingskor med brodd! Längtar efter att testa dom!!
Enda smolket i bägaren var att vi inte hittade några skor till Janne.... trist... måste se till att vi får tummen ur och åker in o kollar nån annan stans asap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar