torsdag 13 december 2012

Hmm...

Jag känner mig lite dåligt motiverad vad gäller träningen just nu. Och inte heller är jag speciellt intresserad av att göra nått åt mat/godis-intaget heller..
Missförstå mig rätt.. jag skulle gärna vilja... men när jag väl kommer hem från jobbet så ORKAR jag inte sätta igång o träna, och jag ORKAR bara inte hålla på och bry mig om vad jag äter. *suck*

Men hur som haver... för att i alla fall komma till rätta med träningsbiten så tänkte jag mig att jag kanske skulle ta o sätta upp nått litet mål att sikta mot.
Och jag har funderat och funderat, men kommer inte på nått riktigt bra... men så slog det mig - vårruset!
Inte bara att springa vårruset, utan att göra det på en viss tid, en (för mig) snabb tid! Det kanske vore nått...

Jag får kolla runt och reka lite hur fort folk egentligen springer, sen så får jag ta och ge mig ut och jogga sträckan och se hur fort JAG springer - sen blir det att sätta en tid som jag ska fixa i vår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar