torsdag 13 december 2012

Jag hatar att städa...

Finns det nått jag avskyr mer än att städa? Jag tror inte det....
Nu pratar jag naturligtvis inte om att ta fram en trasa och damma av rena ytor, att ta fram dammsugaren och gå över ett tomt golv eller att ta ut mattorna och skaka dom och sen torka golvet - nej, DEN delen av städningen är HELT OK!

Det är DET HÄR jag HAAATAR:




Varför, varför, varför kan vi aldrig plocka bort efter oss????
Men men... idag har jag i alla fall diskat lite, och vikt lite tvätt. Kul då... :(
Men utöver det så har jag i alla fall fått mig själv att träna lite.. körde ett pass här med kettlebells och kuta lite upp o ner för trappen och göra armhävningar o grejer.
Typ en halvtimma, och jag är helt slut! Gött att det blev av...

Och nu kom Janne hem en timme före beräknad ankomst så nu hinner jag inte bada... men men, då får det bli duschen och sen lite mat o mys med älsklingen i stället. En bättre deal tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar