måndag 11 februari 2013

Sjuk igen..

Blääää... så har vi gått och blivit förkylda igen då.
Det är ta mig fan som om att det är en enda lång förkylning som sitter i hela vintern - man blir aldrig riktigt bra utan det blir bara nästan bra o så kommer det tillbaka.

Var krasslig redan förra veckan, men på lördag så var det seriekonferens för softbollen så Åsa och jag for till Stockholm.
Det blev ett lite avslaget möte då vi ställdes inför fullbordat faktum att styrelsen tagit beslut på fredag i frågan om att begränsa utländska pitcher till bara 5 inning i ett möte (tidigare har utländsk pitcher fått pitcha första matchen - dvs 7 innings).
Efter som att denna fråga brukar diskuteras på seriekonferensen varje år, och lagen brukar vara överens om att det är bra som det är så kom ju den här grejen som en kalldusch.

Fegt och djävligt dåligt gjort - vi är SEX lag i landet.. skulle vi inte kunna komma överens tillsammans? Nej... skitdåligt.
Jag är fett besviken på vårt förbund just nu.

Så... det var en bortkastad lördag. Och söndagen blev ju inte bättre... både Janne och jag är sjuka och vi gjorde ingenting.
Idag är vi hemma från jobbet båda två.. men jag hoppas att jag orkar tar mig iväg till jobbet i morgon i alla fall....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar