lördag 21 februari 2009

Dagen efter....

Igår var ju min födelsedag, och jo då – jag fick biljetter till Bruce Springsteen av min kära sambo. *tjohoo*
Janne var iväg och kollade på AC/DC i Stockholm så jag gick ut med mina arbetskamrater på after work på Strömpis där vi hade bokat buffé och det var hur trevligt som helst. Helt otroligt egentligen att man har så mycket trevligt folk på jobbet.
När kvällen började bli sen (märk väl – jag var dock inte kvar till slutet) ringde jag Janne som nyss hemkommen från Stockholm kom och hämtade mig.
På min kudde låg också Bruces nya skiva och väntade på mig. Janne ÄR en premium pojkvän!!

Funderar på vad jag ska hitta på till Janne när han nu fyller år om några dagar… jag har lite idéer.

Och jag ska kanske också nämna att trots att det är dagen efter så är jag pigg som en lärka och ska snart åka och träna softboll - så ingen behöver vara orolig över det… ;-D

1 kommentar:

  1. såg också det där programmet och blev lika förbannas som du men inte ett dugg förvånad (tyvärr).Hade det varit på den gamla goda tiden så skulle du ha ringt mig så vi kunde ha varit förbannade i hop = )
    Kraaam

    SvaraRadera