måndag 1 juni 2009

Måndag…

En härlig måndag. Det började bra med lite sovmorgon, sen åkte vi och åt sallad och pizza på lunchen och satt ute i solen och hade det gott. Sen fram emot fikat började jag att känna mig riktigt kymmig och åkte hem vid tretiden. Tog det lugnt o fint och blev bättre igen efter nån timma.. var nog bara lite för mycket sol kanske.

Sen åkte jag och Åsa P iväg en sväng och badade. Premiärdopp för året och ligga o gassa i solen nån timma… supernajs! Och när vi kom hem gick vi på Rio och åt mat och jag drack ett glas vin som fick mig att känna mig lite susig i kupan – en lagom skön och avslappnad känsla jag fortfarande njuter av. J

I går spelade vi match mot Söder. Två roliga, jämna matcher som vi tyvärr förlorade med ett och tre poäng. Lite surt, men det var kul ändå. Jag är nöjd med min slagning och min baslöpning – jag slog bra och tog flera poäng. Och mina lagkamrater var också suveräna, så kul att spela med dom!!!

Catcher.

På 2:a bas


Slide på hemplattan!


Nu ska jag slöa lite framför tvn innan jag går och lägger mig! Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar