fredag 5 juni 2009

Bruce, Bruce, Bruce….

Bruce Springsteen var asbra – som vanligt! Om man bara hade tagit bort alla låter från "the risingskivan" och haft lite bättre (högre) ljud så hade det varit ännu bättre – men jag får väll anse mig som nöjd med kvällen.

Han körde några riktiga rysare – Bobby Jean, Glory days, Twist n shout, Dancing in the dark och Johnny 99 var grymma!! Var kanske lite avslaget stundvis – men när de är bra så är de BRA. E-street band måste helt klart vara det bästa kompbandet genom tiderna!


Inte fan tänkte jag på att det var regn och typ 7 plusgrader i alla fall – och då får man väll ge det hela godkänt!


På jobbet har det varit en helt sjukt seg dag. Vårt filhanteringssystem har varit helt otroligt sjukt galet fruktansvärt grymt oslagbart segt hela dagen – ett musklick och vänta i 5 min, ett musklick till och datorn låser sig i en halvtimma.. ingen människa kan ju jobba när det är så. Jag har verkligen inte fått ett enda dugg gjort idag. Skitjobbigt – speciellt när man har lite bråttom. Man vill ju bli klar med de saker man tagit på sig – och framför allt vill man ju vara klar med dem innan semestern. Det är ju inte kull att behöva skjuta på den inte! Bara en vecka kvar nu! Det ska bli SÅ skönt!


I kväll ska Janne och jag gå ut och äta en romaaaantisk middag ute på lokal! Det var riktigt länge sedan vi var ute och åt – det var längesedan vi gjorde nått alls tillsammans (förutom konserten i går då, men det gills inte riktigt tycker jag efter som att Janne var tvungen att gå o kissa efter 15 min och inte hittade tillbaka sen *flinar*), och det ska bli riktigt mysigt! Vi hade tänkt oss ett besök på Jacks här i stan – vet inte hur deras käk är nu för tiden, men rent historiskt så har de varit bra.. och framför allt så har det haft väldigt goda viner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar