torsdag 4 juni 2009

Idag blir det Bruce.

On några timmar bär det av till Stockholm för att kolla på den snyggaste och bästa artist som någonsin har gått på denna jord (ja, förutom Janne då förståss – men det är väll underförstått)! Jag fick biljetter till Bruce av Janne när jag fyllde år, och nu är det då äntligen dags. På stereon går Bruce, och som förberedelse passar jag på att tvätta lite, städa lite och även försöka jobba lite. J Vilken kanonuppladdning va!!

I går hade jag cateringverksamhet. J Det var ett gäng från Stena recycling som kom ner till Åbyparken och spelade softboll och åt mat. Vi i klubben arrangerar sånt lite då och då när vi får tillfälle och jag tror att det blev riktigt lyckat. De hade kul när det spelade och om jag får säga det själv (och får jag inte det så gör jag det ändå) så blev maten kanon. Jag fixade i ordning en pastasallad med bacon och salvia, två sorters kycklingspett, mozzarella o tomatspett med balsamvinäger, bakade foccaciabröd, grissini med lufttorkad skinka, enrisrökt cognacmedvurst, oliver, två sorters pesto och melon. Inte så illa pinkat att svänga ihop så efter jobbet.

I tisdags var vi ute och käkade några från jobbet och det var kanon – riktigt kul och supergod mat (vi körde en tappastallrik på "the lounge"), riktigt lyckat.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer – nu ska jag ägna mig åt långt roligare saker. Så som att städa, diska o så… J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar