tisdag 8 september 2009

Flyttar o donar..

Nu är vi mitt i flytten, och jag hinner/orkar inte skriva så mycket.

Idag har jag varit ute i huset och gjort sista strykningen på golven i rummen på övervåningen, och näst sista strykningen på golven i hallen. I de två rummen blir det samma grå nyans som vi har i hallen i lägenheten, och i de två hallarna blir den en grå färg som är lite ljusare.

Men men, jag slänger upp lite blandade bilder, ingen inbördes ordning… bara ett gäng med blandade bilder….


Huset..
.



Lagårn..
.

Nymålat golv i hallen..
.


Stereon är igång så klart..
.

Egna hasselnötter har jag...
.

Ägorna...
.

Ett hyfsat stort päronträd har jag också...
.




Huset..
.

På väg till huset..
.

På väg till huset..
.


På väg till huset..
.

Lite mys behöver man ha...
.

Här ska jag elda massor i vinter!!!
.

Vardagsrummet.
.

Vi har köpt en gräsklippare.
.

Oreda i köket
.

Janne som målar i ett av rummen på övervåningen...
.

Jag var ännu gladare när det var färdigmålat!
.

En trevlig flyttkartong..


2 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har fullt upp! Men så roligt att få inreda huset... Ha det gôtt! /Annika.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är sjukt kul!!
    Och så väldigt skönt att ha ett eget hus i stället för en lägenhet där man måste ta en massa hänsyn till sina grannar hela tiden. :)

    SvaraRadera