fredag 18 september 2009

Myrsteg…

Ja, inte känns det som om att det går speciellt fort med allt just nu i alla fall.

Jag antar att det beror på att vi har kommit i ordning med de flesta "stora" grejer och nu håller på att flytta och plocka in "smågrejer" o sånt som ska vara i förråden.. *suck*

Men men.. i helgen så drar vi i alla fall igång med lägenheten. Lister ska sättas upp, ett rum ska målas och lite annat sånt småpyssel. Ska bli grymt skönt att få det gjort! Och jag hoppas att den blir såld snabbt som ögat sen! J

Sen ska vi försöka komma iväg och kolla på soffa till vardagsrummet också…

Idag tänkte jag plocka upp alla återstående flyttkartonger, och sen ska jag gå ut och städa i förråden, och sen ska jag nog hugga lite ved. Och jag ska även försöka komma ihåg att ringa till en man som säljer ved och försöka deala till mig uppvärmning för i vinter! J

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar