lördag 2 januari 2010


Vilken vacker dag!
Idag har vi haft lite sol och all den här fantastiska snön - jag har sagt det förrut och jag säger det igen! Jag älskar vintern!
.
Just nu är jag inne i en period då jag tycker att det är ritkgit riktigt kul att fota... så jag känner att jag nog behöver begränsa mig lite vad gäller att lägga upp allt för mycket kort här på bloggen så att den inte förvandlas helt till en fotosida. Därför kommer jag nog att börja använda mig lite mer av min "bilderboksblogg". Ett tips om du vill se grymt snygga bilder. ;-D *skrattar*
.
Så jag börjar idag... jag var ute och tog några kort i det fantastiska ljuset på förmiddagen. Kolla in dom! :) Och lämna gärna nån liten komentar - konstruktiv kritik motages gärna!
.
Förutom att fota så har jag idag varit på Marieberg med en god vän. Vi åkte sen hem hit och käkade lite mat och pratade skit - jättetrevligt!
.
Nu ska jag försöka välja ut ett gäng med blueskort som vi ska framkalla och hänga på väggen i hallen... ska bli kul!
Simma lugnt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar